Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.


Warning: Undefined array key "oule_custom_class" in /home/ekaryera/public_html/babasoylu.com/wp-content/plugins/oule-core/include/widgets/widget-extra-fields.php on line 38

Warning: Undefined array key "oule_widget_title_icon" in /home/ekaryera/public_html/babasoylu.com/wp-content/plugins/oule-core/include/widgets/widget-extra-fields.php on line 39
LATEST NEWS
CONTACTS

Digital Marketinq Düsturları

Digital Marketinq sahəsində karyera düşünürsünüzsə, bu sahədə önəmli olan bacarıqlardan biri də digital marketinq termimlərini başa düşmək və iş zamanı tətbiq etməkdir. Reklam nəticələrinə baxdıqda CPC, CTR kimi anlayışların nə olduğunu bilsək də onların hesablanma qaydasına bələd olaraq daha səmərəli nəticəyə fokus ola bilərik. Aşağıda praktikada ən çox rastlanan, istifadə olunan düsturları təqdim edirəm.

Frequence rate nedir? Frequence rate hesablanması

Frequence rate bir reklamın bir şəxsə ortalama olaraq neçə dəfə göstərildiyini bildirir. Məsələn, Yayınlanan reklam kampanıyasında impresion 5000, reach 1000 olmuşdur.

Frequence rate-i tapmaq üçün 5000/1000=5 olacaqdır. Yəni, bir reklam bir şəxsin qarşısına ortalama olaraq 5 dəfə çıxmışdır.

Engagement rate nedir? Engagement rate hesablanması

Məsələn, Facebook Ads Managerdə həyata keçirdiyiniz bir kampaniyada aşağıdakı nəticələri əldə etmisiz. Engagement Rate-i hesablayın.
Bəyəni sayı: 4000
Şərh sayı: 1500

Paylaşım sayı: 1000
Səhifə İzləmə sayı: 30000
Reklamın çatdığı say: 70000

Reklamın görütülənməsi: 120000 Engagement rate= (4000+1500+1000)/30000*100=22%

CPC nedir? CPC hesablanması

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə ediləm nəticə aşağıdakı kimidir. CPC-ni hesablayın.
Click: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000
Spent: 100 USD
CPC-ni tapmaq üçün: 100 usd/200= 0.5 USD və ya xərci tapmaq üçün Total xərc= СPC*klik sayı

CPM calculate

CPM nedir? CPM hesablanması

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə edilən nəticə aşağıdakı kimidir. CPM-ni hesablayın.
Click: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000
Spent: 100 USD
CPM-i tapmaq üçün: 100 usd/8000*1000= 12.5 USD

CTR nedir?

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə ediləm nəticə aşağıdakı kimidir. CPM-ni hesablayın.
Click: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000
Spent: 100 USD
CTR-i tapmaq üçün: 200/8000= 0.025*100=2.5%

CPV nedir?

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə ediləm nəticə aşağıdakı kimidir. CPM-ni hesablayın.
Click: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000

Video views: 30000
Spent: 100 USD
CPV-i tapmaq üçün: 100/30000=0.003$

CPA nedir?

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə edilən nəticə aşağıdakı kimidir. CPA-i hesablayın.
Add to card: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000

Video views: 30000
Spent: 100 USD
CPI-i tapmaq üçün: 100/200=0.5$

CPL nedir?

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə edilən nəticə aşağıdakı kimidir. CPL-i hesablayın.
Leads: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000

Video views: 30000
Spent: 100 USD
CPL-i tapmaq üçün: 100/200=0.5$

CPI nedir?

Məsələn, bir reklam vermisiniz reklamdam əldə edilən nəticə aşağıdakı kimidir. CPI-ı hesablayın.
App Download: 200
Reach: 5000
lmpression: 8000

Video views: 30000
Spent: 100 USD
CPI-i tapmaq üçün: 100/200=0.5$

Ad rank nedir?

Hər reklamın rəqiblərdən öndə görünməsi üçün müəyyən keyfiyyət dəyərlərinə malik olmalıdır. Reklam dərəcəniz iki amillə müəyyən edilir:

Quality Score (Keyfiyyət balı)- bu, açar sözlərinizin axtarış nəticələrində sizin üçün nə qədər yaxşı işlədiyidir, açar sözlərinizin keyfiyyəti və uyğunluğu nə qədər yaxşı olarsa, keyfiyyət balınız bir o qədər yaxşı olar.

CPC Təklifi (Klik başına qiymət təklifi)-  Reklam zamanı göstərilmək üçün təklifə nə qədər çox ödəsəniz, reklam dərəcəniz bir o qədər yaxşı olar.

Conversion rate nedir?

Conversion rate (Dönüşüm faizi) saytı ziyarət edərək istenilen hədəfi tamamlayanları ifadə edən termindi.
Məsələn, bir reklam vermisiniz və reklamınızı görüntüləyən 10000 nəfərdən 2000 nəfəri sayta daxil olmuş və 20 nəfəri satış prosesini tamamlamışdır. Conversion Rate belə hesablanacaq.

Conversion Rate= 20/2000=0.01*100%= 1%

Burada müştəriyə çevrilmə faizi 1-dir.

Open Rate nedir?

Open Rate email marketinqində istifadə edilən terminlərdən biridir. Məsələn, siz 50 000 mail bazasından müştərilərə 40000 mail uğurla göndərmisiz və o maillərin 10000-i müştərilər tərəfindən açılıb.

Bu zaman Open Rate, yəni maillərin açılma faizini hesablamaq üçün 10000/40000*100=25% olacaq

Click Rate nedir

Click Rate email marketinqində istifadə edilən terminlərdən biridir. Məsələn, siz 50 000 mail bazasından müştərilərə 40000 mail uğurla göndərmisiz və o maillərin 10000-i müştərilər tərəfindən açılıb. Bu zaman satın alınmalı məhsul üçün link yerləşdirmisiniz və o da 1000 klik əldə edib. 

Bu zaman Click Rate, yəni maillərin açılma faizini hesablamaq üçün 1000/40000*100=2.5% olacaq

Email bounce rate nedir?


Bounced Emails müştərilərə göndərilib amma çatmayan maillərdir. Məsələn, 20000 mail bazanız var və mail marketinq zamanı istifadə edirsiz. Bu bazaya mail göndərən zaman 1000 mail müştərilə çatmır.  Bu zaman Bounce Rate belə olacaq:

Bounce rate= 1000/20000*100=5% olacaq. Yəni, mail bazanızın 5%-i yararsızdır.

ROAS nedir?

Məsələn, 1000 AZN reklam xərci qarşılığında 5000 AZN gəlir əldə edilmişdir. Reklam xərcindən əldə edilən gəlir 5000/1000*100=500% edir. Yəni, hər 1 AZN qarşılığında 5 AZN pul qazanırsınız.

ROI nedir?

Məsələn, sosial mediada 100 manata çatdığınız qol saatı üçün 500 manat reklam xərci çəkmisiniz və nəticədə 15 qol saatı satılmışdır.

Məlumdur ki, burada gəlir 15*100=1500 AZN olmuşdur.
ROI= (1500-500)/500=2*100%=200%

Bu da o deməkdir ki, investisiya gəliriniz 200% olub.

CAC analizi

CAC- Müştəri qazanma xərci MCC- Marketinq fəaliyyətinə çəkilən xərc
CA- Qazanılan müştəri sayı

Siz B2B sektorundasınız və təlim satışı ilə məşğulsunuz. 3 aylıq period üçün SMM şirkəti ilə danışıb 3000 AZN ödəyirsiniz və reklam üçün 7000 AZN pul ayırırsınız. Nəticə etibarilə 3 ay sonra 100 müştəri qazanaraq 30000 AZN gəlir əldə etmisiniz. Müştəri qazanma xərcini hesablayaq.

CAC=(3000+7000)/100=100 AZN

Yəni, siz 1 müştəri qazanmaq üçün 100 AZN xərcləmisiniz.

CLV analizi

CAC- Müştəri qazanma xərci MCC- Marketinq fəaliyyətinə çəkilən xərc
CA- Qazanılan müştəri sayı

Siz B2B sektorundasınız və təlim satışı ilə məşğulsunuz. 3 aylıq period üçün SMM şirkəti ilə danışıb 3000 AZN ödəyirsiniz və reklam üçün 7000 AZN pul ayırırsınız. Nəticə etibarilə 3 ay sonra 100 müştəri qazanaraq 30000 AZN gəlir əldə etmisiniz. Müştəri qazanma xərcini hesablayaq.

CAC=(3000+7000)/100=100 AZN

Yəni, siz 1 müştəri qazanmaq üçün 100 AZN xərcləmisiniz.

Author

Yunus Babasoylu

Leave a comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *